ZWROTY
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w ciągu 14 dni od ich odebrania, bez podawania przyczyny.
Jak to zrobić?
- Krok 1 Wypełnij formularz
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (pobierz)
- Krok 2 Wyślij formularz
Wypełniony i podpisany formularz wyślij do nas:
pocztą elektroniczną na adres: bok@gshpolska.pl
lub
pocztą tradycyjną, dołączając wydrukowany i wypełniony formularz do paczki z produktami
- Krok 3 Wyślij produkty
Zabezpiecz i odeślij zamówione produkty na jeden z poniższych adresów:
e-Stores
Spółdzielców 37
72-006 Mierzyn
lub
GSH Polska Sp. z o.o.
Puławska 405A
02-801 Warszawa
Zwracane produkty wysyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Kiedy otrzymasz zwrot środków?
Zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwróconych produktów, po pozytywnym zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki.
Jak otrzymasz zwrot środków?
Środki zwrócimy Ci w taki sam sposób, jakiego użyłaś do opłacenia zamówienia lub w sposób wskazany w formularzu odstąpienia.
Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, lub w sposób wskazany w formularzu odstąpienia. W przypadku płatności za pobraniem, środki zostaną zwrócone na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Pamiętaj!
Zwrotowi podlegają wyłącznie fabrycznie zamknięte produkty.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów:
- Ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
- Dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
REKLAMACJE
Zgodnie z obowiązującym prawem każdemu Klientowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
Jak to zrobić?
- Krok 1 Złóż reklamację w formie pisemnej
Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Sklepu lub adres e-mail: bok@gshpolska.pl. Reklamacja powinna zawierać opis stwierdzonej wady, numer zamówienia oraz oznaczenie Klienta; w przypadku osób fizycznych: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, w przypadku osób prawnych: nazwę firmy, adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej NIP.
- Krok 2 Wyślij produkty
Reklamowany Produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres: GSH Polska Sp. z o.o., ul. Puławska 405 A, 02-801 Warszawa.
Zwracane produkty wysyłasz do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
W ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji powiadomimy o sposobie dalszego postępowania.
Kiedy otrzymasz zwrot środków?
W przypadku uznania reklamacji wymienimy reklamowany Produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy należność za reklamowany Produkt w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
Pamiętaj!
Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone najpóźniej w ciągu 2 dni od daty odbioru Produktów. Klient (lub osoba odbierająca przesyłkę w jego imieniu), zobowiązany jest sporządzić przy odbiorze przesyłki protokół reklamacyjny i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie Sprzedającego. Klient ma obowiązek zachować wszelkie dowody potwierdzające fakt uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu (opakowanie, karton etc.). Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.