ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby proces zakupu produktów w naszym sklepie internetowym był prosty i wygodny.
Jaką firmą kurierską dostarczymy zamówienie?
Zakupiony towar na terenie Polski dostarczany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 (trzech) dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy. W soboty paczki nie są doręczane.
Ile zapłacisz za przesyłkę?
Zamówienia do 300,00 zł
- Paczkomat: 15,00 zł
- Przesyłka krajowa: 15,00 zł
- Przesyłka za pobraniem: 20,00 zł
Zamówienia powyżej 300,00 zł
- Paczkomat: 0 zł
- Przesyłka krajowa: 0 zł
- Przesyłka za pobraniem: 20,00 zł
W przypadku dostawy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, koszt dostawy jest indywidualnie uzgadniany z obsługą sklepu.
Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie przesyłki jest uszkodzone, prosimy o jej nieprzyjmowanie i sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Następnie prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków przesyłki w transporcie.